מתחתנים? ולא יודעים איך בוחרים די ג'יי לחתונה?

10 טיפים לבחירת די ג'יי לחתונה

על ההדרכה:

קודם כל המון מזל טוב, נעים מאוד שמי פיני די ג'יי כ 20 שנים בתחום החתונות.

סגרתם גן/אולם אירועים ואתם לפני בחירת הספקים, כל הספקים חשובים לחתונה אבל אחת הבחירות המאתגרות ביותר היא בחירת הדי ג'יי, ראשית חשוב להבין שהדי ג'יי הוא המשפיע על כל האווירה והשמחה של החתונה, כמובן שהכל חשוב, המקום, האוכל, צוות הצילום, הבר וכו' אבל את כל הדברים הללו ניתן לבדוק ממש ולהרגיש.

את האולם/גן האירועים ראיתם במו עינכם וכנראה שאהבתם והתחברתם, לגבי האוכל יש טעימות לפני החתונה ותוכלו לבחור על פי טעמכם, צוות הצילום תוכלו להתרשם בפגישה על פי קליפים שתראו וסגנון האלבומים וכמובן את החיבור האישי לצלם, כמו כן לצוות הצילום אין השפעה ישירה על התנהלות החתונה וכל המהלכים העריכות ובחירת התמונות נעשית אחר כך.

אבל הדי ג'יי הוא בעל השפעה ישירה על האווירה של החתונה שלכם, ולמעשה תוכלו לדעת איך הוא יהיה בפועל רק בחתונה שלכם, אלא אם כן תדעו מה לבדוק, מה לשאול, איזה פרמטרים הכי חשובים, על מה להסתמך.

לא כל די ג'יי שירשים אתכם בפגישה בלשונו או בסרטוני תדמית או עם מלא חוות דעת הוא בהכרח הדי ג'יי הנכון לכם, לכן הכנתי את ההדרכה הזו לכוון אתכם בצורה הכי טובה.

ההדרכה כוללת עשרה טיפים פרקטיים לבחירת די ג'יי נכון לחתונה שלכם, ההדרכה היא בצורת פודקאסט, שבכל טיפ אני נותן את הרעיון ומסביר איך בודקים את הדברים בפועל, ההדרכה היא כחצי שעה מלווה גם בתמונות.

מה נלמד בהדרכה: